Yeni sezon ürünler
1500 TL üzeri ücretsiz kargo
Yeni sezon ürünler
1500 TL üzeri ücretsiz kargo
Değişim ve İade Süreci
hoek.com'dan almış olduğunuz ürünler aynı gün kargoya veriliyor olup, kargo taşımacılığı süreci kapsamında 2-5 gün içerisinde tarafınıza ulaşmaktadır.
 
Ürünümü Değiştirmek Veya İade Etmek İstediğimde Ne Yapmam Gerekiyor?
Eksik, yanlış, hasarlı vb. ürün değişim süreçlerinde ve iade işlemlerinde aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir. 
  • -İade&Değişim süreci için 0507 829 69 00 numaralı Whatsapp hattımız ile iletişime geçerek gelen ürün görseli ve faturanızı paylaşmanızı rica ederiz. 
  • -Paylaşılan bilgiler doğrultusunda onaylanan değişim veya iade süreci için müşteri hizmetleri yetkilimiz tarafından size verilen kargo kodu ile gönderim sağlamanız gerekmektedir. 
  • -Değişim veya iadesi yapılacak ürün kargo paketinizden çıkan fatura ile beraber kargoya vererek tarafımıza gönderilmelidir. 
  • -Ürünün değişim veya iadesinin sağlanabilmesi için kullanılmamış olması ve ürün etiketinin üzerinde olması gerekmektedir.
  • -İade ya da değişim olarak göndermiş olduğunuz ürün kargo firması tarafından tarafımıza ulaştıktan sonra aynı veya başka bir ürün ile değişim işlemi sağlanabilmektedir.Ürün tarafımıza ulaşmadan sipariş ya da ürün ayrımı, stok tutma işlemleri yapılamamaktadır. Süreç, iade kargonuz tarafımıza ulaştıktan sonra başlamaktadır. 
  • -Kargo firmasına teslim etmiş olduğunuz paket tarafımıza ulaştığında kargo firması tarafından size gelen sms bildirisi üzerine müşteri hizmetleri numaralarımız ya da Whatsapp hattımız ile iletişime geçerek yapmak istediğiniz işlem bilgisini vermeniz gerekmektedir.  
  • -İade & Değişim işlemleri sipariş teslim tarihini takip eden 7 gün içerisinde sağlanmalıdır. 7 günü aşan işlem talepleri gerçekleştirilememektedir. 


Değişim & İade İşlemleri Kargo Masrafları  

Değişim ve iade talebiyle hoek.com'dan gönderdiğiniz tüm ürünlerin gidiş ve dönüş kargo masrafları alıcıya (tarafınıza) aittir.